mandag den 20. juni 2011

1 skridt frem og 2 tilbage...

Hmm... Det var ikke lige sådan jeg havde planlagt min dag. Jeg skulle have været hjem og klæde om og direkte til træning, men det går ikke altid som præsten prædiker, som det gamle ordsprog siger - de her kom i vejen :-( (som jeg havde frygtet).
Op på hesten igen! Jeg vil fremover forsøge at skrive en 'State of the day' her på bloggen, hvor jeg lige sætter lidt ord på dagen primært ifht. min kost og træning, for at holde mig selv lidt op på det sunde, så jeg kan gå i Lises fodspor.


Dagens positive er, at jeg fik taget cyklen til arbejde. Det vil jeg virkelig forsøge så meget som muligt hen over sommeren. Det skal lige nævnes, at jeg ikke har mere end 10 min. til arbejde. Min transporttid er faktisk stort set den samme, om jeg tager cyklen eller bilen. Regner det, har jeg det dog sådan, at regntøj er for besværligt for så kort en strækning, men det kan jeg jo se, om jeg også kan få ændret på. Jeg kan bare virkelig mærke, at min kondition er blevet meget ringe efter de 2-3 måneders pause, jeg har haft fra den cardio-træning jeg ellers havde fået op og køre regelmæssigt. Det hænger så sammen med ekstra kilo på sidebenene, som jeg nu kæmper med. Derfor tæller alle de små skridt i det store billede. Det blev da også til 48 minutters powerwalk i den tidlige morgenstund.
Jeg skal 'bare' have vendt bøtten til 2 skridt frem og helst ikke nogen tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar