mandag den 1. august 2011

impulskøb...


Jeg smuttede lige ud og handle lidt efter aftensmaden og hov, der kom lige en ny vasketøjskurv med hjem. Egentlig, har jeg kigget efter en ny siden vi flyttede sammen i november sidste år, men har bare ikke kunne finde den rigtige. Denne her fra curver lever op til det væsentlige krav, jeg havde, nemlig at den ikke fylder så meget og er let - både i udseende og vægt. Den er i mørkegrå plast med låg, som kan sættes fast enten på den korte eller lange led. Jeg fik den for 129 kr., hvilket jeg synes er en rimelig pris, da kvaliteten virker kraftig. Jeg satser i hvert fald på, at den holder bedre end den klassisk billigere udgave, som kæresten havde med. Den er nemlig knækket i plastikken flere steder.

2 kommentarer:

  1. hvor har du købt vasketøjskurven henne?

    SvarSlet
  2. Hej,
    Jeg faldt over den i supermarkedet Løvbjerg - det var vist sådan en partivarer, ikke noget de har fast.
    Håber, du er heldig at finde en et sted ;-)
    - frk. sveske

    SvarSlet