søndag den 7. august 2011

madblogs.dk

Nu er jeg også kommet på madblogs.dk. Jeg bruger selv siden indimellem - da det er masser af god inspiration samlet på et sted og det er en god måde at finde nye blogs på. Prøv den, hvis du ikke allerede har været forbi.

Søndagen er snart overstået og en ny uge venter... Jeg glæder mig til veninde-visit på tirsdag og til på søndag, hvor kæresten igen vender hjem til mig :-) Mht. veninde-visit'et så satser jeg på at kaste mig over raw-projektet i morgen aften, da jeg ikke gider stresse over det tirsdag efter arbejde, hvor jeg skal afsted. Jeg er spændt på menuen, men hun laver altid lækker mad.
Jeg ville gerne have haft lavet en madplan for den kommende uge, så jeg ikke falder i carbs-fælderne, men synes ikke, det er så nemt. Der skal 'bare' masser af kylling, æg, skyr, bær, mandler/nødder og grønt i alle afskygninger på programmet - minimum af carbs og frugt (der er meget frugtsukker i). Sukkeret er ude, så det er dejligt.
Træningen kæmper jeg heldigvis ikke så meget med længere, så det er også skønt! Det har været to gode træninger her i weekenden, så jeg er godt i gang med en ny uge på den front.
Jeg ved, når min selvdisciplin omkring kosten svigter, så det er der, jeg lige skal tænke to gange...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar