søndag den 6. november 2011

chicken peanut rolls


Min froskost i går blev denne lækre tortillas rulle. Der er godt med rester i køleskabet - der lå nemlig en rest peanutmarineret kyllinginderfilet.

chicken peanut rolls
(1 pers.)

1 fuldkornstortillas
rød pesto
1-2 peanutmarinerede kyllinginderfileter (jeg bruger Lines opskrift)
1 håndfuld babyspinat
½ avocado
5-6 snackærter
5-6 blommecherrytomater
ca. 1 spsk. peanuts

fremgangsmåde:
Kom blot alle de lækre ingredienser i tortillas'en og så er det værs'go at spis.

2 kommentarer:

  1. Mmh, det ser godt ud! Det må jeg lige huske til næste gang jeg har noget kylling eller nogle tortillas, der skal bruges ;)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker bare, når der er rester i køleskabet, som kan blive til nye lækre retter.
    - frk. sveske

    P.S. Nu er din lækre blog også kommet på min blogliste og som du kan se, så fik jeg også lavet 'din' pasta broccoli i lørdags. Den var et hit!

    SvarSlet