mandag den 21. november 2011

juletid: når koglerne får nyt liv...


... som julepynt og spreder hygge. Herhjemme pyntede vi til jul i weekenden. Det er ikke meget pynt vi har, men lidt spreder jo også hygge. Blandet andet min store vaske med kogler og kugler samt en lille stjerne-lyskæde (købt i Netto for 10 kr.) De nyindkøbte stjerner er også kommet op i vindue og havedør i stuen i lilla silkebånd. Dem er jeg virkelig glad for. Og på vores lille terasse stråler 150 pærer på 1,5 meter normanns grantræ. Nu mangler jeg bare at få lavet 2x dekorationer med kalenderlys - sker forhåbentlig i den kommende weekend.

2 kommentarer:

  1. Det er en flot dekoration :-) Men jeg elsker også lilla :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mademoiselle,
    Lilla må også siges at være min favorit her ved juletid.
    - frk. sveske

    SvarSlet