mandag den 12. december 2011

anders 2012

(billedet er lånt fra anden.dk)

Nu har brormand og jeg sikret os billetter til Anders Matthesens nye show 'ANDERS' i efteråret 2012. Vi var desværre ikke helt hurtige nok til at sikre os de rigtig gode pladser. Han er jo populær den sjove herre og jeg glæder mig helt vildt. Blev lige mindet om hans fantastiske evne til at levere 'varen', da kanal5 i aftes viste 'BYTTE BYTTE KØBMAND', som jeg også var inde og se live i 2009. Live Comedy er bare fedt. Mine favoritter er omtalte Anders, Mick Øgendahl og Hartmann, men de udelukker bestemt ikke andre - for mit vedkommende. Jeg synes også, det er superfedt at flere nye skynder frem specielt via Zulu Comedy. For mig er det bare den ultimative måde at få grinet igennem på.

Hvordan er dit forhold til Comedy/ Standup? Nogle favoritter?
Skal du se nogle af de nye shows i 2012? (der kommer også nyt fra Casper & Frank, Mick Øgendahl og Jan Gintberg, hvad jeg ved af)

4 kommentarer:

  1. Jeg har købt billetter til Mick Øgendahl's show til marts, som jeg skal ind og se med min søn :-) Glæder mig rigtig meget :-)

    SvarSlet
  2. Ih, Annette. Ham har jeg endnu ikke set live... Men glæd dig og nyd det, for han er med 'min' garanti alle pengene værd.
    - frk. sveske

    SvarSlet
  3. Super fedt, det skal nok blive godt :)

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også rigtig meget og det gør min søn også :-) Jeg elsker at se stand-up og Zulu Comedy :-)

    Rigtig god jul :-)

    SvarSlet