fredag den 17. februar 2012

fra helsekosten


Da jeg igen er ved at løbe tør for Udo's måtte jeg lige en tur forbi en lokale helsekost i dag. Her købte jeg ud over Udo's Choice - C.L.A. + T fra Pharma Nord og NDS Classic 9 (probiotika) på opfordring af Charlotte. C.L.A. + T håber jeg kan hjælpe min krop til at få bedre effekt af min træning. NDS Classic 9 skulle hjælpe fordøjelsen og skabe den bedste bakterieflora i tarmen, så jeg blandt andet skulle få det bedst mulige optag af mine øvrige kosttilskud.
Derudover havde jeg Yogis Green Energy the (som jeg lige var blevet glad for) på min 'liste', men den er udgået, så jeg prøvede i stedet to andre varianter, som jeg ikke har haft tidligere - Pure og Licorice Mint. Licorice Mint er godkendt - den sidder jeg nemlig og yder til en gang blogging. Raw Organic Food Bar'en (kokos-varianten) var lige til at tage den værste sult, da jeg skulle videre på indkøb. Den er rigtig god, sød og med kokos og chokoladestykker. Den kan jeg klart anbefale, men den er dyr, synes jeg. Måtte slippe 19 kr., så hjemmelavet står øverst på listen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar