lørdag den 11. februar 2012

i'm back... and thank you



Siden jeg modtog min første blogaward er yderligere et par stykker kommet til i den seneste tid. Jeg vil gerne takke Annette og Marie mange gange for denne gestus. Jeg modtager dem med kyshånd, men tillader mig at henvise til modtagelsen af min første, som jeg har givet videre til fem skønne bloggere.

Jeg bliver varm indeni, når I derude bag skræmene fortæller mig, at I nyder at læse mere herinde og finder inspiration er på bloggen. Det varmet mit blogger-hjerte og jeg modtager med glæde jeres mange kommentarer. Jeg forsøger virkelig at besvare dem alle efter bedste evne, så hold dig ikke tilbage.

Jeg glæder mig til at høre fra dig og fortsat inspirere det bedste, jeg kan.

Tak.
- frk. sveske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar