onsdag den 22. februar 2012

tilbage? + et kik i madpakken


Tak til Jane, Google Chrome ser ud til at have reddet mig i denne omgang (min skrifttype ser umiddelbart lige lidt mærkelig ud). Jeg er dog blevet lidt nysgerrig angående at rykke bloggen til en anden 'platform', som Jane også anbefalede - for eksempel wordpress. 
Er der nogen er jer derude, der måske har erfaringer med at flytte bloggen til en anden 'platform'?

Billedet er et kik i min madpakke, som den så ud i går: peanutmarineret kylling og råkost af gulerod, squash og æble med citronsaft og lidt ristede kerner på toppen.

6 kommentarer:

  1. jeg brugte blogger, ved ikke hvor du blogger fra. jeg fik eget domæne, og fik rykket min blog på wordpress, først synes jeg det var svært men efter en uge elskede jeg det. jeg synes det er meget federe. du kan skrive til min mail hvis der er noget du vil spørge om, jeg glemmer nemlig tit at gå ind og se hva der bliver svaret tilbage når jeg kommentere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej,
      Det lyder spændende. Har også lige luret din blog ;-) men fandt desværre ikke din mailadresse derinde, måske du vil skrive den her.
      - frk. sveske

      Slet
  2. Jeg har en gang eksperimenteret med at flytte fra Blogger til Wordpress - da jeg selv havde Blogger, naturligvis. Og umiddelbart husker jeg det som værende ret nemt og enkelt. Systemet migrerer vist næsten selv alle indlæg, tags og kommentarer m.m. Smart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Xenia,
      Okay, det lyder som om, det blot er noget jeg skal tage tid til lige at få kigget på. Tak for dit input.
      Heldigvis kan jeg igen blogge hjemmefra :-)
      - frk. sveske

      Slet
  3. Ja, det er sku ikke let det med at blive sukkerfri.

    Men hvorfor er det dog vi bliver ved med at falde i når vi kan mærke kroppen har det bedst når vi spiser det sunde..

    God kamp :)

    MVH
    Mia http://healthy-and-beautifull-food.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hej Mia,
    Jeg ved det virkelig ikke, men der er vist en psykisk forklaring med, at det vi gerne vil undgå er det, der har vores opmærksomhed og dermed får os til at falde i. Men hvor er det dog bare irriterende at hjernen kan overtale en til alt følge den forkerte vej. Vi må kæmpe imod og igennem de 21 dage, som det tager at ændre en vane - vil dog mene, det at komme ud af sukker-spiralen bliver nemmere efter 5-7 dage.
    God kamp til dig også.
    - frk. sveske

    SvarSlet