fredag den 9. marts 2012

fredagshygge...


Hertil aften fik jeg introduceret blomkålspizzabunden for kæresten. Han 'købte' den ;-) Dejligt. Han synes, han blev 'snydt', men ikke på negativ vis - derimod lækkert, at han kunne spise med øjnene uden at maven blev fyldt med dej. Jeg var selv lige så begejstret som første gang. Den første mundfuld smager jeg blomkålen, men derefter tager pizzafyldet over og jeg nyder at spise pizza med god samvittighed - med masser af OST! Mums!

Oven på en dag i fristelsernes land (proviantering @Tysklands grænsebutikker), har jeg virkelig bare haft lyst til at nyde lidt fra sukkerland, som vi ikke købte noget med hjem fra. Der blev derimod købt flere kilo mandler, lidt mandelmel, danskvand, sukkerfri sodavand og kakaopulver til lageret.

Det der sukkerland blev besøgt...


Til aftenens Xfactor nød vi nemlig endnu en gang de lækre pandekager uden mel! - her med Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake, som var ny smagsvariant for os og vi var endnu en gang SOLGT til Ben & Jerry's (Ups! men jeg lover jer, den blev nydt i fulde drag).

2 kommentarer:

  1. Er meget imponeret over den pizza der.. -den ser bare toplækker ud og ligner slet ikke en blomkålsbund! :O) Tænker jeg måske skulle prøve den, og se om min kæreste også "køber" den, men kan godt frygte at han måske ikke er så begejstret! ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi,
      Mange tak for rosen ;-) Den er helt klart anderledes, men superlækker. Jeg er SÅ glad for, at min kæreste er med på at smage alle mine eksperimenter i køkkenet og tilmed nyder maden. Yay! Kan man ønske sig mere, når man nu, som jeg elsker at afprøve nye opskrifter og eksperimentere. Jeg kan i hvert fald ikke.
      Prøv den! Del gerne 'dommen' - jeg er jo nysgerrig.
      - frk. sveske

      Slet