onsdag den 4. april 2012

'søde' nyheder fra helsekosten


I mandags lagde jeg endnu en ordre hos naturoghelse.dk. Jeg skulle have et par af mine faste tilskud - Udo's Choice og B-vitamin. Derudover røg der to nye sødemidler med i indkøbskurven. Det ene er ZerOcent fra Natur Drogeriet, som er lavet af majskolber. Det andet er fra funksjonellmat, som producerer Sukrin, der har lavet en Sukrin+, hvor Sukrin er kombineret med Stevia (der nu er kommet til DK).
Begge indeholder nul kalorier, så nu skal der eksperimenteres med de søde sager. Håber, der bliver tid til det i påsken, for nu har jeg heldigvis også fået påskefri.


Desuden røg der en pakke gærflager med i kurven, da jeg et stykke tid har haft kig på disse ristede kikærter.

Har du en anden spændende opskrift med gærflager, som jeg bør afprøve?

P.S. Desværre nåede pakken fra rawandmore.dk ikke frem grundet nedbrud på Postdanmarks pakkelager i KBH, øv øv. Glæder mig til tirsdag, så skal I nok få et kig på lækkerierne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar