lørdag den 7. juli 2012

100


Bloggen har fået sine 100 første faste læsere. Jeg er taknemlig. Det er dejligt at vide, at så mange af jer derude følger min blog fast og kan finde inspiration herinde. Uden jer havde bloggen ret sikkert ikke vokset dig så stor.
Jeg håber, flokken af faste læsere fortsat vil vokse. Jeg vil i hvert fald forsøge at inspirere alt det jeg kan også i fremtiden.

Har du noget på hjertet, er du altid meget velkommen til at smide en kommentar her på bloggen eller sende mig en mail (mizz_sunsweet@msn.com).

Tak og god læselyst ;-)

4 kommentarer:

  1. Tillykke med 100 faste, og alle os andre som løst hænger med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Catherine,
      Tusinde tak. I er bestemt lige så vigtige ;-)
      - frk. sveske

      Slet
  2. Tillykke med de hundrede! Det fortjener du bestemt også med det store, gode og inspirerende arbejde du gør! Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tak søde Trine.
      Det varmer!

      KH
      - frk. sveske

      P.S. Jeg nyder også at følge dig ;-)

      Slet