mandag den 13. august 2012

ugens træning #12

mandag: træningsfri

tirsdag: 12 + 24 min. cardio. 15-20 min. styrketræning af ryg.

onsdag: 20 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af bryst.

torsdag: træningsfri

fredag: 12 + 28 min. cardio. 20 min. styrketræning af ryg/ biceps. 10 min. mave på gulv.

lørdag: 12 + 30 min. cardio. 20 min. styrketræning af bryst.

søndag: 12 + 20 min. cardio. 30 min. styrketræning af ben. 10 min. mave på gulv.

Puha... en lidt strid uge at komme igennem, da jeg lige skulle finde ud af at være alene hjemme igen...
Selv om det kan være svært at komme ud af døren til træning, så ved jeg, det løfter humøret, så afsted er jeg kommet og har ydet det, der var lyst og overskud til. Det er faktisk endt ud i en fin træningsuge med træning på 5 ud af ugens 7 dage - dejligt!

God træningsuge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar