søndag den 16. september 2012

ugens træning #16

Første (halve) uge tilbage på jobbet er nu gået og jeg har fundet lidt ekstra overskud ved at besøge træningscentret, selv om sofaen har tiltrukket mig.

mandag: træningsfri

tirsdag: 12 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af ryg/ skulder. 10 min. mave på gulv

onsdag: træningsfri

torsdag: 45 min. cardio. 10 min. mave/ ryg på gulv

fredag: 12 + 30 min. cardio. 20 min. styrketræning af bryst

lørdag: 28 min. cardio. 30 min. Circuit. 5 min. mave på gulv

søndag: 20 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af ben

En dejlig træningsuge er veloverstået med fem besøg i fitnesscentret og jeg er meget tilfreds ;-)
I den kommende er der lidt mere holdtræning på tapetet, hvis der altså er opbakning fra de øvrige medlemmer ;-) Jeg ser i hvert fald frem til lidt afveksling.
De seneste par uger har jeg jo ellers trænet styrketræning sammen med den bedste træningspartner, men han er nu tilbage på job og jeg skal have min egen træning ind i en rytme igen.

God træningsuge!

pssst...
Inden der tages hul på en ny uge går turen i aften til Århus med brormand, hvor vi langt om længe skal ind og se 'ANDERS'. Det skal I selvfølgelig nok høre mere om en af de nærmeste dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar