søndag den 30. september 2012

weekend snapshots

chokoladedessert m. brændte mandler og banan
(morgenmad, lørdag)

frk. sveskes søde proteinpandekager m. choko-nøddecreme & banan
(formiddagssnack, lørdag)

minipizza på grønne kålklatter + coleslaw
(frokost, lørdag)

(eftermiddagssnack, lørdag)

 scrambled eggs m. emmentaler & avocado on the side
(morgenmad, søndag)

kyllingedeller m. spinat & sesam
(opskrift er på vej)


paleo banana bread cookies
(opskrift er på vej)

pizza m. blomkålsbund
(aftensmad, søndag)

uhm...!

4 kommentarer:

  1. Hvor sjovt du har lavet bananbrød :-) Det har jeg også lige lavet. Det smager bare virkelig syndigt godt ikke? Min favorit udgave er med et stykke gedeost fra rulle, så man får den salte kontrast til den søde.
    Min udgave er her:
    http://paleolivet.blogspot.dk/2012/09/bananbrd-prv-det.html
    Glæder mig til at læse om din udgave + de der kyllingedeller - de ser spændende ud. Tak for god inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene,
      Banankagerne er virkelig syndige.. Uhm! Det lyder vovet med gedeost - det er ikke noget, jeg har smagt ret mange gange, så jeg ville nok ikke lige blande den med søde kager.
      Jeg skal nok få begge opskrifter lagt på bloggen snarest.
      Go' dag.
      - frk. sveske

      Slet
  2. Hvor ser det alt sammen lækkert ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Heidi ;-)
      Det skal jo være lækkert at være sund, selv om der nok må skæres lidt i snacks'ene fremover...
      - frk. sveske

      Slet