lørdag den 27. oktober 2012

udfordring #2: dag 2 uden mælk

morgenmad:
proteinpandekager uden (ko)mælk m. mandelsmør og banan

formiddagssnack:
5-6 pekannødder

frokost:

eftermiddagssnack:
+ 1 kop Pukka mint green tea

aftensmad:
(endnu en gang) kylling i karry med peanut & kokos, broccoli-'ris' og
spinatsalat med æble, tranebær & lakrids

Det var dag 2 uden mælk. Jeg har haft lidt svært ved at fokusere på mulighederne frem for begrænsningerne. Det betød også, jeg ikke kunne tage beslutning om min aftensmad, det blev derfor til endnu en gang rester, dog suppleret med en skøn salat til dessert.
Jeg håber, jeg får lidt gang i fantasien i løbet af weekenden, for kokosmælk kan jo erstatte mælkeprodukter mange steder og kokosolie i stedet for smør.
Nu gælder det dag 3, som jeg snart vil skyde i gang i fitnesscentret.

Læs dagbog fra udfordringens først dag her: dag 1.

2 kommentarer:

  1. Det lader til din dag 2 er gået bedre end dag 1.
    Og resterne skulle vel spises uanset hvad (-:
    God tur i fitness og god weekend

    Kh maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria,
      Du har ret, dagen i går gik bedre, da jeg efterhånden finder motivationen og ikke bare synes udfordringen er helt umulig ;-)
      God weekend til dig.
      KH
      - frk. sveske

      Slet