mandag den 17. december 2012

ugens træning #29

mandag: træningsfri

tirsdag: 10 + 20 min. cardio. 25 min. styrketræning af bryst/ biceps

onsdag: 10 + 15 min. cardio. 30 min. styrketræning af ben.10 min. mave på gulv

torsdag: træningsfri

fredag: 10 + 20 min. cardio. 35 min. styrketræning af ryg/ skulder. 10 min. mave på gulv

lørdag: 10 + 18 min. cardio. 70 min. styrketræning af ben i selskab med Brow

søndag: 5 min. cardio. 60 min. Step ELITE. 10 min. mave på gulv/ bænk

Skøn træningsuge med træning på 5 ud af ugens 7 dage. Jeg har igen forsøgt at fokusere på styrketræningen, men jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er god til at få det bedste udbytte, når jeg træner alene. Det er mentalt, der er ligger en begrænsning, hvor jeg bilder mig selv ind, at jeg ikke kan mere. Netop det og min tendens til flugt fra smerte arbejder jeg meget med i min træning. Styrketræning skal være til max for at få det bedste udbytte, hvor musklerne 'rives i stykker' og efterfølgende vokser sig stærkere.
Muskler vejer mere end fedt, men denne uges vægtøgning svarer nok bedre til ugens indtag af chokolade og andre søde sager ;-) Der er dømt masser af grønne sager på menuen i denne uge, så jeg er klar til julens søde indslag i næste uge.
Ugens træning blev heldigvis krydret med min yndlingstime - Step ELITE med den bedste instruktør! Hun er et smittede energibundt og jeg er bare vildt med den time, så har været aflyst alt for mange gange. Det var søndagens fede kick, inden den stod på konfekt-produktion. Som endnu bedre blev efterfulgt af afslapning og opladning til en ny uge med tung træning.

God træning!
 
NB! Ugens vægtændring: +0,7 kg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar