mandag den 24. december 2012

ugens træning #30

mandag: træningsfri

tirsdag: 8 + 20 min. cardio. 30 min. styrketræning af ryg/ triceps

onsdag: 10 + 15 min. cardio. 45 min. styrketræning af bryst/ biceps i selskab med brow

torsdag: 5 + 5 min. cardio. 65 min. styrketræning af ben i selskab med kæresten

fredag: træningsfri

lørdag: 5 + 10 min. cardio. 75 min. styrketræning af bryst og biceps i selskab med kæresten

søndag: 10 min. cardio. 60 min. Step ELITE. 10 min. mave på gulv/ bænk

I dag er det mandag og igen mandag uden opdatering på sidste uges træning, selv om det i dag er JUL :-D
Yay! for en god træningsuge med træning på 5 ud af ugens dage. Desuden er der blevet givet god gas med styrketræning i selskab med makker. Min bror er blevet helt hooked, trods massiv ømhed de efterfølgende dage. Kroppen skal typisk lige ind i rytmen i løbet af et par uger før ømheden bliver mere moderat. Jeg er dog så 'mærkelig', at jeg elsker at vågne med ømme muskler oven på en god gang træning. Det er ligesom et bevis på, at muskelfibrene er blevet revet over og nu skal vokse sig stærkere.
Min dejlige kæreste dukkede i torsdags ganske uanmeldt op på jobbet, selv om han først skulle komme hjem lørdag. Der blev jeg godt nok lige chokket og meget glædeligt overrasket(!).
Dermed blev det til en dejlig gang tæsk af stængerne efter arbejde torsdag i hans selskab. Det gav ømme ben på dag to, skal jeg hilse at sige :-)
Nu er det jul, men træningen går ikke på ferie hos mig/ os. Lad os se, hvormange besøg i centret det bliver til frem til nytår. Jeg glæder mig i hvert fald til at give den fuld gas - lidt ekstra carbs (læs: sukker) skal nok sætte gang i blodomløbet. Forhåbentlig kan træningen være med til at begrænse en vægtøgning mest muligt. I løbet af denne uge er det heldigvis lykkedes mig at gå i minus på vægten. Faktisk lykkedes det mig, at nå mit uofficielle delmål, som jeg ellers havde skudt en hvid pil efter, så det var ekstra fedt!

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: -1,4 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar