mandag den 7. januar 2013

ugens træning #32

mandag: 10 + 15 min. cardio. 40 min. styrketræning af skulder/ biceps

tirsdag: træningsfri

onsdag: 3 + 20 min. cardio. 50 min. styrketræning af bryst i selskab med kæresten.

torsdag: 3 + 10 min. cardio. 45 min. styrketræning af baglår/ lænd/ mave i selskab med kæresten

fredag: 3 + 10 min. cardio. 75 min. styrketræning af ryg/ triceps i selskab med kæresten

lørdag: træningsfri

søndag: 60 min. Step ELITE. 15 min. styrketræning af mave

Årets første træningsuge er gået... Selv om den kun bød på tre arbejdsdage, så synes jeg, at det træk lidt tænder ud at tage direkte videre til træning efter arbejde onsdag, torsdag og fredag. Men følelsen efter en god gang træning vinder over al træthed og manglende lyst til fysisk aktivitet. Jeg vil faktisk vove den påstand, at det er lige der, man skal gøre sig selv den tjeneste at blive rørt. Fysisk aktivitet gør underværker for dit humør, manglende overskud etc.
Dog har jeg oveni kæmpet med PMS, så mit ønske om at fokusere på det grønne og spise færre 'søde' sager er gået lige stik modsat. Det accepterer jeg dog fuldt ud og skælder ikke mig selv ud, selv om jeg gerne ville have delt et minus på vægten med jer. Det er det ikke blevet til, tværtimod - men en del må være væske... Når vi snakker om et plus på næsten to kilo på en uge. Den kommende uge bliver forhåbentlig mere hverdagsagtig med arbejde på et normalt niveau. Desværre drager verdens bedste makker i fitnesscentret, min dejlige kæreste, igen på arbejde midt på ugen. Brormand er dog en super backup, så jeg er klar på tung træning i den kommende uge.
Mission for uge 2: fokus på grønt og 4 tunge træningspas i fitnesscentret.

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: + 1,9 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar