mandag den 15. april 2013

ugens træning #46

mandag: træningsfri

tirsdag: 45 min. cardio. 40 min. styrketræning af bryst/ biceps

onsdag: 45 min. cardio. 35 min. styrketræning af ryg/mave

torsdag: 15 + 30 min. cardio. 30 min. styrketræning af skulder/ triceps

fredag: 10 + 20 min. cardio. 45 min. styrketræning af ben

lørdag: 10 + 30 min. cardio. 50 min. styrketræning af bryst/ biceps

søndag: 11 min. cardio. 60 min. Step ELITE. 15 min. styrketræning af mave

En kick ass uge er gået med træning på 6 ud af ugens 7 dage. Jeg har haft behov for min træning i kampen mod sukkeret. Det har altså en god virkning på viljestyrken. Kan nemmere overbevise min hjerne om, at den ikke skal have sukker, når jeg har været til træning. Hvorfor ødelægge en god workout med sukker?!
Desuden har jeg fået spist godt med grønt og er kommet ind i rytmen/ tankegangen med grønt-forberedelser og løse madplaner, som bare gør det nemmere at holde et fast måltidsmønster. Derved går jeg ikke så nemt sukkerkold - total win win.
Der har været god fokus i træningen igen og jeg tager tålmodigheden i hånden, selv om det er svært at holde den fast.
En ny uge er skudt i gang og jeg har en del planer, men har såvidt muligt lagt træningsplanerne ind i programmet også. Hvordan det går, skal jeg nok dele med jer, når ugen er omme.

God træning!

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sej Sveske! :-D thumbs up og klap på skulderen!!!!!!
    Træningen hjælper også godt i kampen mod sukkeretnfor mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vikki,
      Tak for roserne! Bliver modtaget med kyshånd herfra, hvor jeg holder en fridag i dag.
      Det er dejligt, motionen får vist gang i nogle endofiner, så vi ikke behøver chokoladen for det kick. Jeg bliver dog ekstra sulten og skal passe på ikke at overspise.
      KH
      - frk. sveske

      Slet