tirsdag den 22. oktober 2013

ugens træning #66 (42)

mandag: hviledag

tirsdag: morgen 5 km powerwalk
aften 7 min. opvarmning. 70 min. styrketræning af ryg/ triceps i selskab med Brow

onsdag: morgen 5x solhilsen
eftermiddag 4 min. opvarmning. 50 min. styrketræning af ben/ skulder

torsdag: morgen 5,3 km powerwalk
eftermiddag 3 min. opvarmning. 55 min. styrketræning af bryst/ biceps/ mave



fredag: hviledag

lørdag: formiddag 5 min. opvarmning. 80 min. styrketræning af ben i selskab med Brow

søndag: formiddag 60 min Step

Endnu en lidt rodet træningsuge er gået. Nøj, jeg savner et center med ordentlig udstryr, som det er nemt at komme til rent logistisk. Der er blevet trænet er par gange med brormand som makker, lækkert og jeg er er da nået igennem kroppen én gang. Jeg savner faktisk lidt min effektive supersettet 2-split, hvor hver muskelgruppe rammes to gange i løbet af en uges træning. Har flirtet lidt med German Volume Training - inspireret af Louise. Kort fortalt er det syretræning med frivægte, som køres i 10 sæt af 10 reps med fuld kontrol. Det kunne måske give nogle effektive træningspas, når jeg er afsted alene, men kan ikke helt gennemskue, om det giver mening at mikse med mit sædvanlige set up.
Grundet efterårsferie var min mandags-yoga aflyst, men den er tilbage igen for de næste fire uger, dejligt! Det bliver ikke sjovt at slippe den helt midt i november-mørket. Jeg bør derfor gøre mig selv den tjeneste at få gang i morgen.yoga'en, så det også kan blive en erstatning for mine meget tidlige powerwalks.
En ny uge er startet og jeg satser på stortset samme træningsrutine.

God træning!



1 kommentar:

  1. Jeg synes simpelthen, du er så sej, med den træning Sveske :-)
    Men jeg kom simpelthen sådan til at tænke på dig, da jeg tidligere på aftenen fik tilsendt dette link:
    http://www.thegreatfitnessexperiment.com/2013/10/how-my-exercise-addiction-suppressed-my-thyroid-and-made-me-gain-10-pounds-in-one-month-research-the-relationship-between-exercise-and-hypothyroidism.html
    Om ikke andet, er det i hvert fald godt læsestof :-)

    SvarSlet