tirsdag den 5. november 2013

ugens træning #68 (44)

mandag: hviledag

tirsdag: hviledag

onsdag: eftermiddag 5 min. opvarmning. 55 min. styrketræning af ryg/ bryst/ triceps/ biceps

torsdag: eftermiddag 5 min. opvarmning. 55 min. styrketræning af ben/ skulder

fredag: hviledag

lørdag: formiddag 6 min. opvarmning. 80 min. styrketræning af ryg/ bryst i selskab med Brow

søndag: formiddag 5 min. opvarmning. 70 min. styrketræning af ben/ skulder i selskab med Brow

Træningsugen blev ikke helt som ventet, da andre planer og gøremål kom ind over, men det er min rutine tilgengæld ret fleksibel i forhold til.
Ugen lagde ud med en aflyst yogatime, øv! (læs: men det blæste jo lidt over Danmark) Tirsdag ville jeg gerne sende kæresten ordentlig afsted på job i udlandet, så der stod den på en køretur til og fra Billund frem for træning. Derfra lykkedes det mig alligevel nogenlunde at køre min 2-spilt to gange igennem inden ugen var omme.
Da brormand heldigvis var frisk på træning i weekenden blev der skåret lidt i øvelserne og ikke direkte trænet arme i anden omgang. Biceps og triceps er dog ret aktive i henholdsvis ryg- og brysttræning, så de blev trænet indirekte.
Desuden faldt mine morgen-powerwalks helt ud på grund af vejr og vind samt behovet for søvn grundet andre spændende arrangementer i ugens løb.
Jeg er fint tilfreds og klar til en ny uge.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar