lørdag den 7. december 2013

ugens træning #72 (48)

mandag: 50 min. styrketræning af bryst/ triceps


tirsdag: 5 min. opvarmning. 45 min. styrketræning af ryg/ biceps


onsdag: 3 min. opvarmning. 75 min. styrketræning af ben/ skulder  i selskab med brormand

torsdag: 3 min. opvarmning. 50 min. styrketræning af bryst/ ryg

fredag: hviledag

lørdag: hviledag - store flyttedag

søndag: hviledag

Bedre sent end aldrig. I skal da ikke snydes for en update på min træning i sidste uge. Det lykkedes mig nemlig at klemme fire fornuftige styrketræningspas ind i en lidt stram uge op til den store flytteweekend. Derefter gik tid og energien så også til det sidstnævnte projekt, men det er vel også en slags træning - i hvert fald fysisk aktivitet i mange af døgnets timer.
Med den megen aktivitet - har jeg brug for ro. Jeg savner dermed allerede min mandags-yoga, så jagten er sat ind på en ny time i min nye by. Der er bare lige lidt logistik, som skal hænge sammen, da vi fortsat kun har en bil og den offentlige transport for kæresten er ret så bøvlet (læs: han bruger pt ligeså lang tid som jeg for at komme på arbejde i byen). Men men vi er også først lige rykket og nye rutiner skal op og køre, så der skal nok blive plads til min yoga i det nye år (læs: hvor aftenskolerne starter hold igen).
Vi har fundet ny gym og en ny og tung træningsuge er skudt i gang, men meget mere om det i næste uges update af træning.

God træning!

2 kommentarer:

  1. 10x10 lyder simpelthen så av-agtigt :D Hvordan er vægten?

    Mvh. Caroline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline,
      Det er rigtig god syretræning - hurtigt og effektivt. 10x10 kræver lavere vægt - det er først de sidste 3-4 sæt som for alvor bider. Men vægten skal ikke være tungere end du kan gennemføre alle 10x10 uden hjælp.
      Du kan læse meget mere om German Volume Training på nettet - just ask google ;)
      KH
      - frk. sveske

      Slet