mandag den 30. december 2013

ugens træning #75 (51)

mandag: hviledag

tirsdag: 80 min. styrketræning af bryst/ triceps

onsdag: 90 min. styrketræning af ryg/ skulder/ biceps

torsdag: hviledag

fredag: 5 min. opvarmning på Stairmaster. 85 min. styrketræning af ben. 5 min. nedkøling på Stairmaster

lørdag: 65 min. bryst/ triceps

søndag: 75 min. ryg/ biceps

Hov, jeg havde nær glemt en update på min træning i forrige uge. Der kom jo lige en jul ind over og tog opmærksomheden. Den tog dog ikke opmærksomheden fra min træning. Det blev til en uge med træning på fem ud af ugens syv dage. Det er tilfredsstillende. Det hjælper heldigvis en hel del på det med at komme afsted, at ham den lækre derhjemme ikke kan være til uden sin træning. Faktisk ligger min udfordring i at tage en hviledag med god samvittighed, når kæresten ellers bare gerne vil afsted seks dage i ugen. Fire-fem ugentlige træningspas er dog mere passende for mig, da der også skal være tid til andre ting og afslapning stadig er noget, jeg skal øve mig på. Her bliver det bare godt, når jeg starter til yoga igen sidst i januar. Dermed kommer der en fast fridag fra styrketræning på programmet, hvor der så er dømt udstrækning og 'mærk-mig-tid'.

God træning!

1 kommentar:

  1. Fed blog, jeg skal i gang med en diæt og ledte efter et træningsprogram. Har selv en blog om mine hverdagsting: www.pelikanpigen.weebly.com

    SvarSlet