mandag den 6. januar 2014

min træning uge 1.2014

mandag: 5 min. opvarmning på ArcTrainer. 90 min ryg/ biceps/ skulder i selskab med Brow ;)

tirsdag: 60 min. bryst/ triceps. 10 min. cardio på Stairmaster

onsdag: hviledag

torsdag: 3 min. opvarmning på Stairmaster. 65 min. ben (forlår). 3 min. nedkøling på Stairmaster

fredag: 65 min. bryst/ skulder/ mave

lørdag: 3 min. opvarmning på Stairmaster. 80 min. ben (for- og baglår)

søndag: 75 min. styrketræning af bryst/ skulder/ biceps

Årets første træningsuge er veloverstået. Årets første indbyder næsten til fornyelse - og dermed har disse indlæg fået en ny titel, så de hænger sammen med kalenderens uger. Derved skulle det gerne være nemmere at finde rundt i - nok mest for mig selv ;)

Som den hurtige læser nok har spottet, så starter jeg året med seks træningspas, selv om jeg havde lovet mig selv at holde det på fire-fem pas pr. uge. Undskyldningerne er dårlige - men jeg ved bare, at opstart på job igen kommer til at tappe energi og derfor sniger der sig nok ekstra hvile-/ fridage ind i denne uge. Ja, træning på forskud er der vist ikke noget der hedder, men det der arbejde med samvittigheden til at holde fri skal jo starte et sted.
Desuden bød ugen på ekstra ben- og bryst-pas, da kæresten lige havde et lille uheld nytårsaften, som er gået ud over hans greb. Men mon ikke, vi får ryg på programmet igen i denne uge. Alternativt må vi jo køre hver sin muskelgruppe. Jeg nyder rigtig meget at have makker med. Der bliver dermed også arbejdet en del med teknikken - blandet i min squat, som kan blive bedre endnu inden vægten for alvor øges. Men hold nu op, hvor det frustrerer mig, når teknikken ikke vil funke. Heldigvis er jeg stædig nok til at hænge ved frem for at give op.
Nu er en ny uge i gang og det er tilbage til hverdagens rutiner, hvor mandagen heldigvis lægger ud med en hviledag.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar