søndag den 5. januar 2014

ugens træning #76 (52)

mandag: 5 min. opvarmning på Stairmaster. 80 min. styrketræning af skulder/ triceps

tirsdag: hviledag

onsdag: 3 min. opvarmning på Stairmaster. 90 min. styrketræning af ben. 3 min. nedkøling på Stairmaster

torsdag: 80 min. styrketræning af bryst/ biceps

fredag: hviledag

lørdag: 80 min. styrketræning af skulder/ triceps/ mave

søndag: 3 min. opvarmning på Stairmaster. 90 min. styrketræning af ben

Det går ikke alt for godt med at få de her trænings-opdateringer postet hver uge - i hvert fald har det haltet noget efter her i ferien. Jeg havde næsten glemt sidste uge, men kunne se den manglede, da jeg nu skulle til at lave update for denne uge.
Da jeg gerne vil have sammenhængen intakt og alle uger med, får I derfor denne opdatering med forsinkelse. Det bliver forhåbentlig mere regelmæssigt herfra.

Julen bød dog på god træning med ham den lækre - faktisk hele fem styrke-pas på syv dage. Det er ganske tilfredsstillende. Som tidligere nævnt, så vil jeg gerne forsøge at holde mig på de 4-5 pas, når nu hverdagen kommer tilbage i morgen - og der skal være tid til andre gøremål og den berømte 'afslapning'.

God eftermiddag og god træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar