søndag den 30. marts 2014

maddagbog no. 8: hverdag med nem striks LCHF

morgenmad:
LCHF kokosgrød møder cacao

frokost:
LCHF pølsehorn med blomkål, glaskål og avocado med rigeligt pesto 'on the side'

eftermiddagssnack:
lille håndfuld macadamianødder

aftensmad:
peberfrugt'madder' med flødeost og skinke, glaskål med pesto og æggemælk med cacao

Efter min maddagbogs-marathon i sidste uge 'lovede' jeg mere regelmæssige maddagbøger herinde. Derfor får I lige torsdagens maddagbog her - dog med lidt forsinkelse.

Egentlig var torsdagens måltider ikke noget særligt - køleskabet var halvtomt og tiden til madlavning knap. Morgenmaden bød derfor på den lækre mættende kokosgrød med cacao og skønne toppings. Madpakken blev reddet af et pølsehorn fra fryseren sammen med gnavegrønt og en rest pesto. Hurra for rester og 'back up på frost'.
Aftensmaden lå i den meget nemme ende, da toppen af sulten var fjernet med macadamianødder sidst på eftermiddagen. Desuden skulle jeg ud af døren til foredrag med min store inspirationskilde ud i LCHF = denne skønne kvinde. Peberfrugt'madderne' i selskab med den 'berømte' æggemælk holdt mig dog fint mæt og tilfreds over natten ;)

God søndag i solskinnet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar