onsdag den 28. maj 2014

min træning uge 19.2014

Så gik det da ikke værre eller bedre end, at jeg så snart jeg havde taget træningstråden op, tabte den igen... Nu prøver jeg igen...

mandag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 45 min. ryg/ bagskulder.

tirsdag: hviledag

onsdag: hviledag

torsdag: 90 min. yoga

fredag: hviledag

lørdag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 60 min. ben/ triceps/ biceps

søndag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. bryst/ skulder (forside)/ mave

Uge 19 var tilbage til hverdagen efter næsten 3 ugers ferie og det kunne mærkes. Jeg kørte død i hverdagen de første dage og valgte træningen fra, da overskuddet ikke var der til det. Dermed ikke en fuldbyrdet træningsuge, men jeg skal jo rose mig selv for at lytte til kroppen. Dens overtalelsesevne var dog nok lige lidt for effektiv.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar