tirsdag den 23. december 2014

GLÆDELIG JUL




Inden
jeg drager
mod min forældre
på fyn for at indlede julens
hyggelige stunder med den
traditionsrige risengrød her på
Lille Juleaften, vil jeg gerne sende
en lille julehilsen til de bedste læsere
- nemlig alle jer, der læser med derude bag
skærmen og gør min blogging meget sjovere.

Jeg håber, I alle får nogle fantastiske juledage sammen med
jeres kære. Må julen hos jer være fyldt med hygge, varme og kærlighed
- også til smagsløgene.

Igen i morgen på Juleaften går turen for mig hjem til mine forældre på fyn,
hvor jeg traditionen tro skal fejre juleaften sammen med min lillebror. Kæresten drager
ligeledes hjem til sine forældre i det vestjyske. Julen byder desuden på julefrokost i den lille
hyggelige skala hos mine forældre og hos svigerfamilien mellem jul og nytår.
Nøj, jeg glæder mig!

RIGTIG GLÆDELIG JUL

De varmeste julehilser og ønsker for julen
- frk. sveske


1 kommentar: